FANDOM

Wilczy tojad
Wolfsbane
Informacje
Odcinek sezon 1, odcinek 8
Data Pierwszego Wyemitowania 29.12.2013
Wcześniejszy Odcinek Księżyc w nowiu
Następny Odcinek Cicha noc
Wolczy tojad to ósmy odcinek pierwszej serii serialu Wolfblood, który został po raz pierwszy wyemitowany w Polsce 29.12.2013 na kanale Disney Channel.

StreszczenieEdytuj

Maddy ma koszmar nocny. Śni jej się, że Rhydian wydaje ich sekret. Następnego dnia przychodzi do Shannon zaproszona do niej. Okazuje, że nie będzą nocować u niej, a pójdą szukać bestii. Maddy nie jest tym zadowolona, ale ulega, gdy słyszy, że rodzice Shannon zapisują ją (Shannon) do psychologa. Następnie przychodzą jeszcze Rydian i Tom. Gdy Tom gotuje, pozostali planują, gdzie iść. Gdy Maddy zaczyna kaszleć, Rhydian proponuje, by dziewczyna została. Ona denerwuje się i idzie na górę. Shannon znajduje leki na przeziębienie i podaje je Maddy. Okazuje się, że w leku jest wilczy tojad. Roślina ta pobudza u Wilkokrwistych wilczą naturę. Kiedy chłopacy zaczynają kłócić się, który odprowadzi Maddy do domu, Shannon denerwuje się i sama idzie poszukać bestii. Tom i Rhydian postanawiają, że powinni iść za nią. Kiedy wychodzą, Maddy zaczyna szukać mięsa. Po drodze do Shannon Rhydian znajduje oset, który jest lekarstwem na wilczy tojad. Gdy docierają do Shannon, tlumacza jej, że Maddy chciała z nią być, ale nie mogła. Nagle Rhydian słyszy Maddy, biegnie do niej i daje jej do zjedzenia oset. Wtedy dziewczyna wraca do siebie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki