FANDOM

Rhydian Morris
Wolfblood - Rhydian
Informacje
Płeć Mężczyzna
Rasa Wilkokrwisty
Wiek 15 lat
Kolor Włosów Blond
Kolor Oczu Niebieskie/Żółte
Rodzina Ceri (matka)
Przyjaciele Maddy Smith, Shannon Kelly, Tom Okanawe.
Wrogowie Jimmi, Kay, Kara, Katrina
Debiut Samotny wilk
Związki Maddy Smith
Rhydian Morris - nastoletni Wilkokrwisty. Żyje pod opieką rodziny zastępczej, ponieważ jego matka zostawiła go w lesie podczas polowania na jedzenie. Podczas gdy jej nie było, został znaleziony przez ludzi i umieszczony w rodzinie zastępczej. Dzięki Maddy okazało się, że w rzeczywistości był Wilkokrwistym, a póżniej okazało się, że nie jest jedynym Wilkokrwistym w świecie. Jest utalentowany w sztuce, rysowaniu i często łamie reguły. Jest znacznie bardziej ryzykowny i odważniejszy niż Maddy.
Wolfblood 1

WyglądEdytuj

Człowiek: Zazwyczaj nosi dżinsy, koszulę w kratkę i krawat. Ma blond włosy i niebieskie oczy.

Wilk: Podczas przemiany jest wię
Rhydian 2

Przemiana Rhydiana

kszy niż Maddy i ma jaśniejszą sierść niż ona.

CiekawostkiEdytuj

  • Zmienia się w wilka szybciej od Maddy.
  • Nienawidzi warzyw.

Rodzina Edytuj

Jego Matka ma na imię Ceri. Należy ona do watahy, którą dowodzi Alric. Zna się ona na ziołach. Rhydiana zabrali od niej ludzie, gdy był mały. Natknęli się oni na dziecko w lesie i zabrali je ze sobą. Rhydian ma młodszego brata o imieniu Bryn. Podobnie jak Rhydian lubi łamać zasady. Pod koniec pierwszego sezonu Rhydian odchodzi z matką i bratem do watahy Alrica. Poznał swojego ojca w trzecim sezonie. Został oskarżony o kradzież pieniędzy z Segolii i był przez nich ścigany. Szukał schronienia i znalazł syna razem z matką.

W pierwszym sezonie mieszkał u rodziny zastępczej. Pomiędzy pierwszym a drugim sezonem mieszkał w lesie pod dowództwem Alrica. Przez kilka odcików drugiego sezonu mieszkał u Smithów. Po załatwieniu formalności zamieszkał z powrotem w rodzinie zastępczej.

Aktor Edytuj

Aktorem grającym Rhydiana jest Bobby Lockwood. W polskiej wersji językowej głos podkłada Stefan Pawłowski.

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki