FANDOM

Maddy Smith
Płeć Kobieta
Rasa Wilkokrwista
Wiek ok 16 lat
Kolor Włosów Ciemnobrązowy
Kolor Oczu Brązowe / Żółte
Rodzina Matka-Emma Smith Ojciec-Daniel Smith
Przyjaciele Rhydian Morris,Shannon Kelly,Thom Okinawe,Jana
Związki Rhydian Morris
Wrogowie Jimmi,Kay,Kara,Katrina
Debiut Samotny wilk

Maddy Smith

Jej pełne imię brzmi Madlen a nie Madeline jak często błędnie interpretują. Dla dowodu radzę obejrzeć odcinki: S1Ep02,S1Ep07S1Ep11. Ma ok. 16 lat. Maddy należy do rasy WIlkokrwistych tak samo jak jej rodzice. Uwielbia swoje nadprzyrodzone umiejętności takie jak wyostrzone zmysły i ogólna zręczność. Mieszka wraz z rodzicami w wiejskiej posiadłości w Stoney Bridge. Uczy się w Bradlington High. Jej najlepszymi przyjaciółmi są Shannon Kelly,Thom Okinawe,Rhydian Morris i później Jana. Nie znosi jednak tego że musi ukrywać to kim jest przed przyjaciółmi a wszystko pogarsza się gdy poznaje Rhydiana który również jest wilkokrwistym. Maddy widzi że przyjaciele domyślają się że Rhydian wie o niej coś czego oni nie wiedzą i to jej ciąży.

Wygląd Zewnętrzny

Jako człowiek : Ma ciemnobrązowe włosy sięgające ramion z przedziałkiem na środku. Ma brązowe oczy (żółte po przemianie) Jest szczupłą dziewczyną aczkolwiek ukrywa to pod ubiorem.

Ubiór do szkoły : W pierwszym sezonie widzimy ją głównie w zielonej bluzie z kapturem i w rozpinanych sweterkach. Nosi luźne dżinsy.Nieodłącznym elementem jej ubioru do szkoły jest jasnoniebieska koszula i zielony krawat wchodzące w skład mundurka Bradlington High. W drugim sezonie jej garderoba poszerza się o swetry które Maddy wkłada na mundurek szkolny. Nosi luźną brązową kurtę.

Ubiór po szkole : Maddy stawia na wygodę. Najczęściej chodzi w leginsach w odcieniach piaskowych i bordo a do nich dobiera wygodne bluzki. Buty również ma w jasnych odcieniach. Nosi brązową luźną kurtkę lub dżinsową katanę.

Jako wilk: Ma ciemnobrązową sierść co jest prawdopodobnie wynikiem tego że ma takie same włosy jako człowiek.Jest niska i ma żółte oczy.

CechyEdytuj

Jest bardzo przezorną dziewczyną. Cechuje ją opór i lojalność. Nie cierpi kłamstw dlatego tak cierpi nie mogąc powiedzieć prawdy o sobie przyjaciołom. Jest sprytna i inteligentna jednak potrafi się też postawić i pokazać odwagę.

Ukrywany SekretEdytuj

Maddy w pierwszym sezonie nie mówiła przyjaciołom że jest Wilkokrwistą. Gdy poznaje Rhydiana wyczuwa w nim WIlkokrwistego. Gdy chłopaka ponoszą emocja dziewczyna wciąga go do ciemni i uspokaja a jednocześnie wyjawia mu że jest taka sama jak on. Chce powiedzieć przyjaciołom kim jest ale ostatecznie się rozmyśla. Obawia się bo Shannon zaczyna się czegoś domyślać. W ostatnim odcinku pierwszego sezonu cały sekret wychodzi na jaw gdy Shannon chcąc walczyć o ochronę wilków rozpyla w lesie chemiczną przynętę zostawioną przez Kaila. Maddy ratuje przyjaciół przed Ceri Morris ale musiała się przemienić. Rhydian widząc walkę też się przemienia i rozdziela oba wilki. Shannon robi im sporo zdjęć i jest w szoku tak samo jak Thom. Rodzice Maddy wyganiają Rhydiana ze swojego terytorium. Maddy i jej rodzice planują wyjazd ze Stoney Bridge. Rhydian przed wyjazdem rozmawia z Shannon i prosi ją o wyrozumiałość. Shannon i Thom przychodzą do Maddy i oddają jej kartę pamięci ze zdjęciami lasu. Obiecują dochować tajemnicy choć są zawiedzeni że Maddy im nie zaufała i nie zdradziła tajemnicy.

W drugim sezonie Maddy i jej przyjaciele poznają Janę. Jana jest Dziką Wilkokrwistą która chciała żyć jak człowiek. Na początku Maddy chce chronić Shanon i Thoma przed Janą przez co wszyscy udają że Shannon i Thom nie znają ich sekretu. Jednak jest to trudne i szybko Maddy wyznaje Janie że Shannon i Thom znają ich sekrety, Shannon w ukryciu zbiera nagrania i zdjęcia o Wilkokrwistych. Maddy odkrywa to w odcinku S2Ep.06. Maddy jest wściekła na Shannon za szpiegowanie i obraża się. Shannon stara się przekonać przyjaciółkę że nagrania sa po to by chronić ich rasę. Maddy w złości mówi Janie że Shannon szpiegowała WIlkokriwstych przez co Jana się wścieka i atakuje Shannon. Shannon znajduje się w niebezpieczeństwie a Maddy pojmuje że źle zrobiła i wybacza Shannon zapewniając że jej ufa. Jednak w odcinku S2Ep.08 Jana spanikowana że sekret może wyjść na jaw postanawia zniszczyć nagrania przez co przeszukuje szafkę Shannon. Maddy w końcu daje się przekonać że powinni nakłonić Shannon do usunięcia nagrań. Ktoś kradnie laptopa Shannon. Rhydian,Jana i Maddy są przerażeni że ich sekret może wyjść na jaw i szukają laptopa. Okazuje się że laptopa ukradł ich kolega z klasy. Na szczęście chłopak nie przejrzał folderu z nagraniami. Maddy szczerze rozmawia z Shannon i prosi ją o usunięcie nagrań. Dziewczyna nie chce tego ale ostatecznie usuwa nagrania. Sekret wychodzi na jaw gdy Liam wykrada z piwnicy Smithów psi przysmak i wysyła go do dr. Whitewood. Po badaniach pani doktor już wie że rodzina Smith nie jest normalna. Przychodzi do nich i przedstawia im wyniki badań oraz proponuje współpracę. Smithowie nie zgadzają się i chcą wyjechać do rodziny. Maddy jednak wpada na inny pomysł a mianowicie by uciekli do dziczy. Prosi Rhydiana by odszedł z nimi ale chłopak się nie zgadza. Smithowie żegnają się z przyjaciółmi o odchodzą. Wbrew podejrzeniom nie uciekają do dziczy ale wyjeżdżają do Kanady za pośrednictwem Segolii.

CiekawostkiEdytuj

  • Pierwsza przemiana Maddy odbyła się na wyspie, na którą pojechała ze szkołą. Razem z nią przemienił się Rhydian. Dzień w którym pierwszy raz się przemieniła w wilka uznała za najlepszy - jak dotąd - dzień w życiu.
  • W domu Maddy jest specjalne pomieszczenie na pełnie księżyca, Maddy i jej rodzice spędzają tam czas podczas pełni księżyca.
  • Podczas Nowiu u wilkokrwistych cechy krwi wilka zanikają.

RelacjeEdytuj

Rhydian MorrisEdytuj

Maddy poznaje Rhydiana w szkole. Szybko nawiązuje się między nimi przyjaźń głównie dzięki temu że dzielą razem wspólny sekret. Maddy jest zadowolona że przynajmniej przy Rhydianie nie musi ukrywać tego kim jest. Smithowie zapraszają Rhydiana do watahy. W miarę upływu czasu między nimi rozwija się uczucie. W ostatnim odcinku drugiej serii Rhydian zaprasza Maddy na randkę a ona się zgadza. Wszystko się psuje gdy Smithowie muszą uciekać do dziczy. Rhydian wyznaje Maddy miłość i całuje ją obiecując że ją odnajdzie.

Shannon Kelly

Jest najlepszą przyjaciółką Maddy. Maddy ją bardzo lubi i jest gotowa wyznać jej swój sekret gdy usłyszała że Shannon grozi wizyta u psychiatry ale Rhydian ją od tego odwodzi. Gdy w ostatnim odcinku pierwszego sezonu jej sekret wychodzi na jaw Shannon oddaje Maddy kartę ze zdjęciami i wyznaje że Maddy jest ważniejsza niż jej potwór z lasu. Od tamtej pory dziewczyny są jeszcze bardziej zżyte.

Tom Okanawe

Niegdyś był zakochany w Maddy, ale nigdy jej tego nie wyznał. Tom jest przyjacielem Maddy. Zawsze jej pomagał, gdy była w kłopotach. Należy do klubu fotograficznego z Maddy i Shannon.

Aktorka Edytuj

Aktorką grającą Maddy jest Aimee Kelly. W polskiej wersji językowej głos podkłada Marta Kurzak.

Zobacz równieżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki