FANDOM

Księżyc w nowiu
Dark Moon.jpg
Informacje
Odcinek Sezon 1, Odc. 7
Data pierwszej emisji w Wielkiej Brytani: 01.10.2012
Data emisji w Polsce: 22.12.2013
Czas trwania 30 min.
Poprzedni Odcinek: Inna Maddy
Następny Odcinek: Wilczy tojad
Emisja serialu na: Disney Chanel, CBBC
"Księżyc w nowiu" siódmy odcinek pierwszej serii serialu Wolfblood, którego pierwsza emisja w Polsce odbyła się 22.12.2013 r. na kanale Disney Channel.

StreszczenieEdytuj

Zbliża się nów (przeciwieństwo pełni). Wilkokrwiści w tym okresie tracą swoje wilcze umiejętności oraz czują się gorzej. Maddy i Rhydianowi nie udaje się wykręcić i muszą iść do szkoły. Na jednej z lekcji uczniowie wykonują ćwiczenia, przez które Rhydian mdleje i jedzie do szpitala. Razem z nim jadą Maddy, Shannon i Tom. Tam chcą mu pobrać krew. Maddy doradza Rhydianowi, aby uciekł ze szpitala. Jednak przy wyjściu łapie go dr Okanawe (mama Toma) i prowadzi do sali, z której uciekł. Kiedy przyjaciele Rhydiana przychodą do sali chłopakowi właśnie pobierają krew. Wtedy Maddy też mdleje. Kiedy sie budzi dowiaduje się, że jej też pobrali krew. Wtedy tłumaczy Rhydianowi, że z badania krwi moga się dowiedzieć o ich sekrecie i wraz z chlopakiem idzie je odzyskać. Shannon jednak domysla się, że chcą to zrobić i idzie ich powstzrymać. Z badań okazuje się jednak, że Maddy i Rhydian są ludźmi (jest to spowodowane nowiem). Shannon wtedy wybiega z sali i zaczyna płakać. Podchodzi do niej Maddy, a Shannon przeprasza ją, że brała ją za potwora.

CiekawostkiEdytuj

Z odcinka wynika, że moce Wilkokrwistych na czas nowiu znikają i stają się oni zwykłymi ludzmi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki