FANDOM

Eolas
Eolas
Informacje
Odcinek sezon 1, odcinek 11
Data Pierwszego Wyemitowania 19.01.14
Wcześniejszy Odcinek Zew krwi
Następny Odcinek Pułapka
Eolas to jedenasty odcinek pierwszej serii serialu Wolfblood, który został po raz pierwszy wyemitowany w Polsce 19.01.14 na kanale Disney Channel.

StreszczenieEdytuj

W szkole Rhydian wygrywa bardzo trudny zakład. Później wyjaśnia Maddy, że używa Eolasu i postanawia, że nauczy ją tego. Podczas nauki Maddy rzebiega koło słupa elektrycznego i mdleje. Po powrocie do domu dziewczyna opowiada o wszystkim swoim rodzicom. Emmie nie podoba się to i wyprasza Rhydiana z domu. Wtedy dochodzi do rodzinnej kłótni. Nastepnego dnia Maddy spotyka Daniela, który próbuje użyć Eolasu, jednak nie może tego zrobić. W tym samym czasie Emma spotyka się z Rhydianem. Po krótkiej rozmowie zakazuje mu spotykać się z Maddy. Kiedy dziewczyna dowiaduje się o tym, postanawia uciec z domu w nocy. Następnego dnia Emma, Daniel i Rhydian szukają jej w lesie. Maddy widzi ich dzięki Eolasowi. Nie zdaje sobie sprawy z tego, że staje się dzika. Emma wie o tym, ponieważ jej kuzynka też zdziczała przez Eolas. Niestety nie udaje im się złapać Maddy. Dziewczyna ucieka na ciężarówce, której trasa biegnie koło słupa elektrycznego. Dziewczyna mdleje. Odzyskuje przytomność dopiero w mieście. Tymczasem Rhydian, Daniel i Emma Emma jadą za ciężarówką lecz nie mogą znaleźć Maddy. Emma postanawia użyć węchu, aby odnaleźć córkę. Znajduje Maddy, kiedy atakują ją inne dziewczyny i pomaga jej je przegonić. Dziewczyna przeprasza matkę i razem wracają do Rhydiana i Daniela.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki